wtorek, 30 lipca 2013

No to zaczynamy :)

   Witajcie! Długo się zastanawiałam i postanowiłam spróbować swoich sił w prowadzeniu bloga. Tematyka była dla mnie oczywista, wybrałam to co kocham najbardziej zaraz obok muzyki: książki. Będą to moje pierwsze recenzje, więc proszę Was abyście dzielili się ze mną swoimi uwagami na ich temat w komentarzach. Mam nadzieję, że znajdzie się chociaż jedna osoba, która da radę przeczytać choćby jedną z moich wypocin do końca. Chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat niektórych książek. Nazywam się Dominika, mam 15 lat. To mój pierwszy blog. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle, i że znajdzie się ktoś, kto będzie miał ochotę tu zajrzeć raz na jakiś czas:). Moim ulubionym gatunkiem są książki fantasy, jednak ostatnio zainteresowałam się również kryminałami, a nawet paroma książkami autorstwa Kinga. A więc czas zacząć! Pozdrawiam! :)

1 komentarz:

  1. Witaj w blogosferze Moniko.
    Życzę powodzenia I WIELU CZYTELNIKÓW.

    OdpowiedzUsuń